andra augusti tvåtusentio

hallå i stugan!

imorse så blidde det så att jag var med sandra ;) eller ah, imorse och imorse. haha. men först gick jag ut och fotade, lite blommor och sånt som jag brukar, seriöst, allt har växt som tusan i år x) menmen. sen spelade jag och sandra kubb. när hon hade vunnit hade inte jag fått ner en enda av hennes. men ah, så bra är jag iallafall på kubb :D
sen försvann molnen och så, så då solade vi. då ville väl pappa vara lite spexig, så han solade såhär han..

ludde tyckte väl det var lite tokigt, pusspuss sa han nog.

 

men det var aaaapvarmt, och jag hade inte ro att sola. (klagar inte på värmen) så då gick jag, mamma, pappa och ludde ner till tjärn och badade. haha, ludde badade ju mest dårå. jag vet inte hur många gånger han hoppade i, nio? ah, men många iallafall. sötis!

 

hahah, mamma och sandra hittade en larv också x) den var typ hårig. jag och sandra klappade stackarn. den var len ;D heheh.

 

vid 17.00-18.00 for jag, mamma och sandra till birsta. och clas ohlson dom jäklarna hade inte fått in några vita klockor.. :/  men det blev typ ingen shopping för min del iallafall.. köpte bara lite, och det får ni se i ett senare inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback