bildlöst inlägg

halloj!

vart bara en snabbis ut till birsta, jag och mamma skulle fixa en grej, men blidde inte så. sen hade inte hon nå pengar heller.. så det blev typ ingen shopping, men en tröja fick jag med mej hem.. dock hittar jag ingen bild på den. men ah, ni får se en annan dag (A) hihi. hade tänkt beställa den från h&m katalogen, för nån vecka/veckor sen, men sandra sa att hon trodde den var stor, men idag när jag testade den, så var den inte såå stor. så tror jag ska behålla den :)
sen har jag fått hem lite kläder från h&m också, som vi beställt, men inte allt, så tror jag väntar med att visa det tills jag har fått allt :)

träningen då? jorå, den gick väl sådär. var inte sådär jätte bra, men ah, det var rätt kul :)

nurå? nu är jag trött som en bajsis. så. eh. får väl se vad kvällen bjuder på. jag vill se film, får försöka få med syster eller mor på den underbara idén. annars får jag sitta och glo i min ensamhet.. vilket inte lät så lockande.

imorgon då? joru, då blir det match, längtar lite :) så får se till att lägga mej i rimlig tid. hehe. men nu så ska jag väl hitta på nåt. adjö!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback