blir det innebandyläger?

jahaja.

nu ska jag klä på mej och borsta tänderna tror jag. sen får jag se vad jag gör, kanske hittar på nåt med sandra, annars kanske jag målar naglarna 8) hahaha. får se..

men på onsdag far jag på innebandyläger!? :o jag vill inte.. fast jo, fast ne. både och. jag har ju inte tränat innebandy på tusen år, har väl glömt hur man håller i en innebandyklubba till och med. sen så om inte doktorn kommer på vad det är för fel på min mage på tisdag, imorgon alltså, så vill inte jag åka. för jag tänker inte få ont i magen när jag är där. bara så ni vet lixom.


Kommentarer
Postat av: ingen aning

men det måste bli innebandy läger för dej.. du ska med :)

2010-08-02 @ 15:20:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback