chokladbollar

häi.

jag bakade ju chokladbollar som sagt, dom blev väl.. okej. antar jag :p dock blev det inge många, men det är väl lika bra det. för hur många man än gör, eller ah, så är dom typ slut dagen efter xd hahah. chokladbolls ätar familjen här då.
jag åt faktiskt bara en chokladboll, eller två, fast tror en, minns inte x) det är duktigt. min mage ville nog inte ens ha en....... men ah. så blev det D:

jag ska borsta tänderna och byta om nu, sen tror jag att jag ska sova vid 23.00, ska försöka. och lyckas jag med det, ah, då borde jag få medalj eller nåt. hiho.

en bild på ett av mina mästerverk :')

 

btw. jag mår illa. vart egentligen fortfarande mätt efter att jag åt mina kroketter. åh... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback