doktorn

hallå!

var ju hos doktorn för ett tag sen. först när jag kom dit fick jag berätta allt som vanligt igen.. sen lysnade hon på hjärtat och lungorna. klämde på magen och så. sen så gjorde dom typ EKG eller vad det heter? ;p
och efter det skulle jag ta massa blodprover typ. men det tyckte jag va jätte läskigt, för jag har blivit spruträdd sen jag svimmade efter svininfluensansprutan.. jag höll typ på svimma idag med, tror jag. det kändes som så. fast jag gjorde inte det som tur var. men det var jätte läskigt och obehagligt. dom typ tömde mej på blod. hahah,närå. nu känns det jätte konstigt i armen.. :/ blöblöblö. men det går väl över snart. men det typ sticker och känns jätte konstigt..
aja, över till nåt annat :D

jag måste packa idag ._. för imorgon far jag ju på innebandyläger ;oo ah, men vi hörs laaaaters. nu ska jag sitta vid datorn tills jag blir lite bättre i armen. adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback