duktig emilia

igår fixade jag en ny header till hanne, se den här.

idag då? idag har jag städat rummet som jag sa, ni ska få se före och efterbilder sen xp hahaha. men det är fortfarande inte speciellt fint xp men ändå :)
jag har duschat, fixat naglarna, valt kläder tills imorgon (xD) och lite sånt.
nu så sitter jag här då och väntar på maten, det blir grillegrill. jag är dö hungrig. men den är snart feeerdig ;p
får se vad jag hittar på ikväll, känns nästan som att jag vill se en film, så det finns nog en rätt stor chans att det blir så ;)
sen så ska jag lägga mej tidigt idag. eller tja.. vid 23.00 typ. men lär ju knappast kunna somna, sov till 12.30 idag, eller ah, blev väckt då, hade säkert kunnat sova längre. tur att jag inte gjorde det.

som du ser är den tagen med gamkameran. datumet förstör ju ._. men vet inte hur man tar bort det. så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback