en dag med isabelle :D

hejsan!

förlåt för att jag inte skrev igår, men jag orkade verkligen inte! men jag sov ju hos agnes i förrgår tills igår, och jag skriver om det sen! :)

idag så har jag varit med isabelle! :D vi har varit ute och gått lite, typ småpratat :p spelat coronne (?) och bakat! men det vi bakat förtjänar ett eget inlägg ;) så det får ni se sen :)

sen så klockan 18.30 hade jag fotbollsträning, så då for jag till thule då. haha! innan träningen så skulle vi rösta på vem vi tyckte skulle vara lagkapten. och det blev jag o.o hehe. det trodde jag inte, och jag ville inte heller.. men ah, nu vill jag tror jag :) så jag ska vara lagkapten i höst :D första gången.. har aldrig vågat, så får väl se på lördag då vi har första matchen hur det går :) annars då?

bara bra förutom att jag har ont i ryyyyggen. antagligen för att jag sitter weird när jag sitter vid datorn, så nu sitter jag vid köksbordet x) hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback