ett inlägg! tjoho.

hallå!

ja, min uppdatering har varit dålig dom senaste dagarna, kanske till och med veckorna. ojoj, inte bra! men det har lixom inte hänt nåt, och då blir det bara totalt värdelösa inlägg där det typ står "jag har trååååååååååååkigt!". hehe, ne, säger inte att mina andra inlägg är roliga xp men då känner ju jag iallafall att jag har nåt att skriva ^^ och det är ju därför jag har bloggen, så ;)

vad har jag gjort idag då, eftersom jag skriver? ;) jo, jag har varit med isabelle :D kul det! jag cyklade till henne vid strax efter 15.00, och så hade jag med mej kameran ;) så vi fotade lite :D kuligt, tänkte ladda över bilderna och leta fram några bra så ska ni få se sen :) schysst va? ;) hehe. sen så klädde vi ut oss x) haha! men det var efter maten, så då var tyvärr kameran hemma, men vi tog bilder med issas mobil, så ifall hon vill skicka bilderna nån dag kan ni få se dom med :) vi har även gjort hänga gubben och sett på miss marple :)
cyklade hem vid 21.00 så jag såg slutet på miss marple hemma :) men missade en del och ah, så hängde inte riktigt med x)

imorgon ska jag nog vara med hanne och julia, vi ska kanske på himlabadet :D ska diskutera det nu så får vi se hur det blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback