filmkväll

men hallihallå!

vid klockan 14.30 ungefär kom julia hit! då började vi fixa i träningsrummet, som ni såg i det tidigare inlägget ;) vi hade alltså fotostudio! :D och det gick väl helt okej, fick några fina/coola bilder :) men tyvärr får ni inte se dom här..

efter middagen, eller ah, vid 19.00 for jag till julia, där vi skulle ha filmmys! :D vi såg notting hill, men pausade typ tusen gånger för att prata, sova, skratta och ah x) haha, så det tog flera timmar att se den, så det var den ända filmen vi hann se ;) haha. men vi hade kuligt! vi skrattade en del och så. sen så proppade vi i oss två popcorn skålar! hehehehe.

imorgon blir det birsta city med fridisen min!♥ får väl se om jag shoppar något då ^^ är sugen på några tröjor, så det kan man ju allt kolla på. annars så får jag se vad jag känner för när jag är där. kanske något nagellack. aja ;D

jag är trött nujah, så lä väl sova snart. vid 0.00 kanske, eller så. fast det finns ju risk för att det blir flera timmar senare ;) men nu har jag börjat bli trött på kvällen iallafall, efter lägret så har jag vänt tillbaka på dygnet, vilket i och för sig är bra, för snart börjar ju skolan (!!) betyyyyyyyyyg. noooo. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback