fredag 13

hejdu fredag den 13:onde!

inatt tältade man ju, det blev jag, karin, jenny, frida och isabelle :) vi typ gjorde ingenting egentligen. bara hade det lite trevligt ;) gick till macken.. åt chips, pratade, halvsov, pratade mer och ah.. somnade vid 4.00 kanske? har egentligen ingen aning, den kanske var efter 4.00? aja. hade lätt kunnat somnat vid 23.00 haha! men jag var vaken, halvt iallafall :D

 

sov nästan till 12.30 idag, då packade väl dom ihop och så.. har inte gjort så mycket idag. har haft fotbollsträning, var slööööö. och så råkade julia typ "fälla" mej. hon skulle gå på bollen, men typ sparkade på båda mina ben (?) så dom flög upp och så landade jag på rumpen min. aj. så har ont i svanskotan nu. det var min otur. gick bajs på träningen. men det finns ju såna dagar med.

 

nu är jag trött! får se vad jag hittar på.. kanske ser film? kanske redigerar bilder? kanske bara gör ingenting vid datorn (är bra på det..!) eller ah, får helt enkelt se. har du tråkigt, ring eller nåååååt. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback