fy skäms emilia. kom i tid!!

heiii.

just det... skolfoto idag... just det.... glömde ta kort på outfiten. oupsie. hehehe. nu får ni undra ihjäl er.... stackare. ojoj. nä.. men okej... får väl fixa fram en bild på den underbara outfiten då. SEN. lovar. okej???+???

hade ju idrott idag, och efter idrotten så ville ju alla fixa sig. inför skolfotot. (alltså. man hade ju velat ändå. men lite mer kanske nu? D: hahahahah) så då tog det liiiite för lång tid. ehe. men det var 4 speglar på 2 klasser. sen så var 2 på toan. och den var ju typ låst. sen så blaha blaha. låter som vi är värsta fjortisarna :( fjortispowaaaah. fast ne. och sen när vi var klar, så tappa agnes bort skåpnyckeln -.- så då fick hon typ riva ut hela väskan för att leta efter den. så det tog ju 5 minuter då. och så var idrotten på rännö. så då tog det ju 5 minuter att gå därifrån till omklädningsrummen. alltså 10 minuter. och vi kom typ 10 minuter försent. ops!! (vissa kom en kvart försent, så jag var bra ändå!)
men ah. hehehe.
sen så på lunchrasten hade jag, issa och agnes varit på ica. när vi då ska gå in i skolan träffar vi ingela. (vår andra mentor). och så säger hon:
ingela: jag hörde att ulf hade skällt lite på er för att ni hade kommit försent..
vi: eh, ah?
ingela: jag pratade med dom andra tjejerna, och dom sa att det var för att ni skulle fixa håret, sminka er och så. och det tycker jag är okej :)
HAHAHAHHAHA. :D :D :D åh. hon förstår oss hon.♥ jag tycker om ingela jag :) (inte bara för det då xD)

sen så har jag haft fotbollsträning. var lite smått oseriös då. kände mej lite... trött. hehe. men det gick ju det med. lite iallafall.

(alltså, förlåt för bildlösa inlägg, men orkar inte sätta i hårddisken och redigera xp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback