jag är inte alls sur..!

alltså, åååh.

jag är seriöst dödstrött. skulle kunna somna här och nu. (okej, okej, jag är i min säng, men ändå!!) orkar inte göra det eller det. orkar ingenting. orkar typ inte ens sitta vid datorn. vill bara soooova. bajsskola. varför ska den vara så tidigt? den kunde typ börja.. 9.30 iallafall.. och ändå sluta samma tider. såklart. kalas där hurru.

jag har faktiskt tränat liiite franska, (OMG! en vecka tills förhöret!) jag är duktig. jag vet det. men jag har inte börjat fundera på vad jag ska ha på skolfotot imorgon. orkar...........inte. har ingenting. fast jo. fast ne. åh. sen så har vi idrott INNAN. IIIIIINNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNN. dö. och så vill jag inte ta nåt jäkla bajskort. vill...inte. vill inte. jag. vill. inte. jag vill inte! duschat har jag faktiskt också gjort. men det är väl det. duschat och franskan. men jag vill seriöst inte ta nåt jäkla koooooooorrrrrttttttt. vet ni vad jag vill istället?
VARA HEMMA OCH SOVA. JAAAAA. mysig idé. men tyvärr.

och så går vi långdag!! och så har vi idrott! och så har vi skolfoto!!!!!!!! ingenting bra på hela dagen ju !! åååååååååååååååååh. vill sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. hejdå från eran surpuppa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback