jag och isabelle testar olika kläder..

halshuggna och benhuggna weirdo bilder är allt jag har... :'( buhuhuhuuuu. men. vi. överlever. så. tjaaaaa. såhär snygga var vi, jag och isabelle alltså, när vi klädde ut ss idag. (egentligen igår)

vänster till höger, uppifrån och ner.

1. tema: turister

vem är vem?: jag till vänster, isabelle till höger

2. tema: sommar

vem är vem?: jag till vänster, isabelle till höger

3. tema: indiskt

vem är vem?: isabelle till vänster, jag till höger

4. tema: "mode" typ..

vem är vem?: isabelle till vänster, jag till höger

5. tema: prinsessor

vem är vem?: isabelle till vänster, jag till höger

6. tema: artister

vem är vem?: jag till vänster, isabelle till höger

 

jag funderade på i vilken kategori detta inlägg skulle hamna i, och kom fram till att den borde va i "outfit". HAHA. så. där hittar ni detta inlägget ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback