kalaha

halloj!

på skolan idag så var det inget speciellt. satt och häckade i korridoren på rasterna och jobbade på lektionerna x) hahaha. så ah. finns inget speciellt att berätta ^^

hemma så var jag med jennifer. det var längesen sen sist, men det var kul! :D vi spelade kalaha. och vem tror ni var bäst?

ofc är min hög den högra! är man bäst så är man.

sen hade man ju träning då, och det gick hyffsat bra idag :) sen i slutet så delade far min ut lappar om innebandyn, så det verkar iallafall vara nåra som vill börja i laget :D (vi har ju typ inget lag....)

sen kom sandra hem med en grej från birsta till mej :D eller alltså, jag får betala den själv.. ;) men ah. ni får se lite senare vad det var, för nu ska jag plugga franςais. (tyvärr. det uttalas inte frankais. även om man kan tro det. sry bbys <3<3<3<3<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback