lite tråk

hejhej :)

sov ju hos karin igår tills idag, men igår när jag skulle fara till karin och satt i bilen, fick jag tok ont i magen. ååh! så då var det bara att vända o fara hem igen.. när jag kom hem tog jag en dusch (det hjälper nästan alltid!) så efter jag duschat så var jag bättre och kunde då fara till karin ;) hos karin så gjorde vi väl egentligen ingenting. vi fixade naglarna, men mina blev helt mongo. som vanligt då. sämst på måla är jag ju vill jag lova xD hahahahaha. sen så typ lyssnade vi på musik, halvsov och pratade. men ah, det var mysigt :)
men hemskt jobbigt att gå upp imorse vill jag lova. hua!
men ah, det gick iallafall. och på skolan hände väl ingenting alls egentligen. ingenting speciellt alltså. eller jo, vi fick bestämda platser på franskan. gissa vem jag fick sitta bredvid?????? jo... KARIN! HAHAHHA :DDD åsa måste ju tycka om oss eller nåt :D :D :D :D

ah. men idag (ikväll blir det väl) så ska jag duscha (har skolfoto imorgon xD), fixa fram nå kläder till skolfotot, KANSKE fixa gympakläder, träna lite franska och ah, men nåt sånt lär väl min kväll se ut. med lite (klart jag menar massa) dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback