massa text. ingen bild.

tjobbalobba!

sov ju hos frida som ni såg. och vi hade ju ansiktsmask. vet inte vad den skulle hjälpa mot så kan inte säga om den funkade xD HAHAH. men ska använda en till ansiktsmask i helgen tror jag. för då ska jag nog sova hos isabelle :D vi skulle typ bada (hon har bubbelbad), ha ansiktsmask, och lite mys. sen typ fixa manikyr. och ah, lite spaigt sådära :D asmysigt! :)
jag och frida la oss vid 23.00 igår, båda var aströtta, men vi låg och pratade ett tag, så vi somnade vid 0.00 ungefär. sen vaknade jag 9.10 typ. lite jobbigt, jag som ville sova länge. men ah, sov ju längre än vad jag får göra på vardagar iallafall.
sen så har vi typ spelat kort och målat naglarna idag :)

jag har nördat dator hela dagen idag. som alltid. aomen. imorgon ska jag försöka umgås med nån liten ene, sen har jag träning, och så kan jag sitta vid datorn efter träningen.
sen på tisdag ska jag nog vara med jenny, så då blir det inte heller någon dator förns på kvällen :) på onsdag ska jag också vara med nån, hoppas jag. får se vem som vill ;) sen på torsdag med. och ah, ska alltså försöka sitta vid datorn mindre. får väl se hur det går. men det är inte ens kul längre. men man bara sitter där ändå. ah.

snart ska jag nog städa lite på rummet och göra franska läxa. kanske om 1 timme. ahha. men klockan är faktikst bara 20.00. ahmen. vi. hörs. då. puss. på. er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback