match

ey yo.

blev ingen anisktsmask igår, var dötrött. så jag slocknade. men det är ju skönt det med. att få sova tänkte jag. inte att vara trött.

imorse hade jag som sagt match mot kovland. dom hade typ bara 10 spelare. alltså... 9 utespelare tror jag. på 11-manna. vi borde ju ha.. klassat ut dom. kan man tycka. fast ne. så bra var vi inte idag. men vi vann iallafall. 3-0 blev det. och jag gjorde ett mål (A) annars spelade jag väl inte sådär överdrivet bra. typ.. dom sista 7 minutrarna började jag bli bra xp ehehe. men nästa helg ska jag va bra redan från början :D :D

nu ska jag rita lite tror jag, så får vi väl höras ikväll.

Kommentarer
Postat av: koolingen (GIISSAAVEM?)

grattis till målet. eller inte ♥

2010-08-28 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback