när jag sov hos agnes..

så..

nu ska jag berätta om då jag sov hos agnes! :D när jag kom till henne så höll hon på att städa hundhuset där vi skulle sova x) haha! men det var jätte mysigt och så där :) när vi var klar med det så cyklade vi till långsjön och badade! det var asmånga änder där, så det tog ett tag för oss att komma i, vi bara stod och tittade på dom, och skrattade åt dom, för dom typ pep, asgulligt!♥ och jag stod såklart där med kameran i högsta högg! men bilderna får ni se sen, i ett annat inlägg det med x) haha!
det var ganska skönt i vattnet och det var härligt!
när vi hade badat cyklade vi till agnes igen och bäddade iordning i hundhuset, (om vi inte gjorde det innan vi badade xp minns inte ^^ ) sen så gick vi in och spelade hundspelet i flera timmar! hahahah, jag äääälskar det spelet!! jag vann 8) hehehehe.
sen så gick vi till hundhuset där vi hade både tv och play station x) haha, så vi spelade först play station, sen såg vi på film, somnade mellan 4.00 och 5.00 nån gång :) så här såg det iallafall ut..



dagen efter så spelade vi hundspelet i flera timmar, till jag skulle fara hem vid 16.00 ungefär, haha x) men det var kul och mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback