om jag är cool? ojah.

vad jag ska ha för kläder imorgon?

jo tackar som frågar, men har tyvärr inte bestämt mej.

hur jag då ska lösa det?

mjadu. jag valde att ta med hela garderoben till skolan..

ifall jag var oseriös?

haha. nä. jag är väl aldrig oseriös. men kanske tog i en aniiing. men ah. halva garderoben då. nöjd??++?????+??

vad jag har med mej?

ehehe........ vill du inte veta..... fast okej... 2 par shorts, 2 par t-shirts, 1 par "jeans", 2 stycken skärp, en annan tröja, en skjorta, öh. jag kommer inte ihåg. men det var lite mer. heheh.

det låter som jag är värsta fjortisen nu. kanske inte. men ofta jag inte bara kan ta ett par kläder? för ett skolfoto? HAHAHAHA. men alla andra skulle ju ha med massa kläder? :( vill inte vara mobbad. så gör lika. såklart. grupptryck kallas det.
vi säger så. det är därför. för att alla andra ska ha med sig kläder.

om jag ska gå naken till skolan?

aah. tänkte det. men nä, är du dum eller? har idrott första timmen 8) känns kul. riktigt kul. fast ne. inte så kul kanske. faktiskt inte alls kul. sen lär det väl vara typ 10 minuter som man kan "fixa" sig på. välja kläder alltså. kul. ne. inte det heller. men nu ska jag mysa i min klädhög. fast ne. där ljög jag. igen. ljugpotta nr. 1. fast ne.

ah. hejdå 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback