onödigt tejp assååww

sämst bloggning, minst bilder, tråkigaste inläggen ever. jag vet, jag vet. men jag ooooooorkar inte.

men när skolan börjar igen (hua) så ska jag försöka blogga bra igen med mycket bilder. men då om man har läxor, träningar eller så, då hinner man inte vara med kompisar, så då kan man lika gärna redigera bilder och så vidare. det kan jag nu med. men jag orkar inte. är fortfarande död efter lägret x) hahaha. äh, jag uppdaterar när jag orkar. jag lägger in bilder när jag orkar. jag skriver roliga inlägg när jag orkar.
fast ne. jag är inte rolig.

ikväll såg jag och mamma twilight och mumsade på popcorn ;p

jag har inga bilder på datorn typ, nästan alla är på hårddisken (?) och orka sätta in den. nej. där är en av anledningarna till att det så sällan blir bilder ;) hehehe. snart ska jag sooooooova, gud va skönt! puss på er alla.

bilden har absolut inget med inlägget att göra. eller med mitt liv för tillfället. läser aldrig. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback