ring shopping

hej!

idag var jag ju på birsta med frida!♥ vi gick typ två varv på övervåningen, sen bah "ska vi hem snart?" hahahah. vi skulle bli hämtade 17.30 typ, och då var klockan 13.30. men aja, det gick, vi kollade mer i affärerna och köpte lite sådära då :D
vi åt en cesarsallad på waynes, asgoda! :D dock dyra, så det kändes i plånkan. menmen ;)
sen så revs det saker runt omkring oss x) när vi var på H&M så var det ett litet barn som rev en hel... grej (?) med halsdukar och så vidare på. man bah "8O ops". sen när vi var på lekplanten så hörde vi ett "KRASH" och så hade någonting krossats inne på panduro (mittemot lekplaneten) och inne på six hörde vi också ett "KRASH" dock vet vi inte vad det var, men ändå. hehe.
men det har varit en kul kul dag :D det här fick jag med mej hem.. ;)

blå och vit randig tröja från H&M.

5 ringar x) från vänster till höger: (minns inte priserna..)
six
glitter
gina tricot
six
lindex

vilken tycker du är finast? :)

inatt ska jag sova hos frida, så vi hörs, nu ska jag packa, sen traskar jag dit! :)

Kommentarer
Postat av: hanne

den dära från glitter har jag sökt länge för jag såg den i en tidning , den är ju skit snöööögg :)

2010-08-11 @ 22:53:03
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback