tältning ikväll!

halooo!

igårkväll så tog ju jag och frida en massa kort på wilma, det var askul dom två första gångerna :D sen blev jag trött.. hahaha! dom med. men ah, det blev några fina kort :D dock har inte jag dom, det är frida ;) menmen.
jag tog massa kort på hennes bebisar, så dom ska ni få se :) måste bara leta orken, ladda över dom och redigera, sen så :)

ikväll blir det tältning! ska vara här.. ;) hahaha. det blir jag, frida, frida, jenny, karin och issa tror jag :) ska nog bada i tjärn också.. kallt! men jag SKA. jag ska hoppa från fridas hopptorn ;p hehe. sen så läre väl bli massa mys, prat och skratt hela natten. kuul! längesen jag var med alla :) dock så kommer nog inte jennifer och agnes att vara med :( dåligt, ska försöka få dom att vara de... haha. men får väl se om dom kan ;) aja.

nu ska jag ... kanske redigera bilder, pusspuss.

söt alice på bilden!

 

har tagit den från julia, tihi, busigt! :§ det är hennes mormors hund :)


Kommentarer
Postat av: julia

haha kneppstare <3

2010-08-13 @ 00:16:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback