tråk inlägg om innebandyskolan :p

häi!

jag har inga bilder från lägret. och det är ju tråkigt med bara text typ.. så ja drar väl det lite kort..

vi hade 3 träningar varje dag på 1 timma och 30 minuter, förutom första dagen, då det var 2 träningar och sista dagen då det var cupspel. sen somnade man inte förns vid 23.30-1.00 varje kväll förutom sista dagen då man var vaken till 3.30 typ. och så steg vi upp mellan 6.00-7.30 varje morgon. så man var lagomt trött.
sen hade vi fyspass också (inräknat i dom där 3 passen). en dag hade vi med nicklas grön (AHHAHA stavning) eller vad han heter. han tränar typ finlandslandslag i skidor och tusen andra lag. det var typ styrka vi tränade då. dåligt med träningsverk man hade i benen dagen efter.
sen så hade vi fys där vi tränade konditionen. då skulle vi springa 400 meter tror jag det var på tid. först 1 varv, sen vila i några minuter, sen 1 till o.s.v. 6 varv sprang vi. och man skulle försöka få ungefär samma tid alla varv. första varvet vet jag inte vad jag fick. sen andra sprang jag på 1 minut och 43 sekunder. tredje 1 minut 42 sekunder. fjärde 1 minut 42 sekunder. femte 1 minut 44 sekunder och sjätte 1 minut 25 sekunder typ.
och så hade vi massa innebandytränginar.

jag orkar inte berätta, för vad vill ni veta? fråga isåfall x) haha. gruppen var lite roligare i år tror jag att jag tyckte ;)


tog den här bilden bara för att jag är med på den (a' den turkosa typen, från förra året.


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Nej, har ingen i släkten som heter Camilla ^^ kram

2010-08-10 @ 00:18:45
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback