ljusdal i text

okej, nu kommer helgen här ;)

torsdag:
vid två-tiden om jag inte minns fel for jag, mamma och pappa. när vi var i ljusdal kollade vi lite vart skolan var och så, sen checkade vi in på hotellet. direkt efter det gick vi och åt middag. tacos typ. då höll jag på att sätta ett tacochips i halsen x) eller rättare sagt, jag gjorde det ;p hahahaha. men det gick bra. men jag ba "8O". mjaaa.
sen vid 18.00 for vi dit där lars winnerbäck skulle spela. men det var ju typ massa förband eller vad man ska säga. typ nåt med tåget, laleh, anne brun och ah, hur dom nu stavas. jag och mamma köpte oss varsin tröja då ;) haha. det står "du säger väl till om jag ska gå" på den :p men glömde ta kort D: så det får väl komma upp nån annan dag ;) sen typ dom 800 första fick ett band och kunde stå närmast scenen. jag och mamma tog ett 8) så klockan 21.00 när han började stod vi nästan längst fram, typ tredje raden. det var väl rätt kul. men ah, det är ju roligare om man går på nån artist som man kan låtarna till eller hur man ska säga. winnerbäcks låtar kan jag bara liiite ;p efter ett tag gick jag ut därifrån där man stod längst fram, ah jag orkade inte. men vid 23.00-0.00 var vi väl på hotellet.
(inga bilder från konserten, för dom är på mammas och pappas kamera)


fredag:
gick upp vid 8.00. sen vid 8.30 åt vi hotellfrukost. sen bytte mamma och pappa hotellrum, ah, men dom var tvungen att göra det. och när mamma såg toan bah "8))))" hahahahha. lyx toa enligt henne, tillskilnad från den i det andra hotellrummet då alltså. det var typ massagegrej i duschen, hårtork, men jaa, massa fler saker xp 10.00 samlades vi utanför skolan där vi (laget) skulle sova. vi bäddade i ordning och så. 13.00 tror jag det var, då hade vi vår första match mot selånger som slutade 0-0. sen åt vi lunch om jag inte minns fel, typ pasta och skinksås, blää! haha ;D sen mötte vi korskrogen, då förlorade vi med 0-1.. sen åt vi middag och efter det vart det väl bara mys på skolan typ. just det, jag hade jätte ont i magen, så jag var på mamma och pappas hotell, duschade och så där. sen vid 21.00 for jag till skolan ;)

lördag:

vi hade match klockan 10.00 eller så om jag inte minns fel, då mötte vi hudik, typ jätte spännande match, dom fick straff, och då skulle hela vårat lag stå på mållinjen och hahahahha, oj, vi typ bah "JA, NEJ, OOOH" och ah. men dom fick inte in nåt mål iallafall. sen fick dom en till straff tror jag, men den räddade linnea ! :D hursomhelst så vann vi med 3-0 :D
sen mötte vi ljusdal, och dom passade hur mycket som helst, ah, men dom vann med 0-3. fast vi spelade bra :)
sen mötte vi hagaström, då vi vann med 1-0, fast kunde ha fått in typ minst 5 mål till! vi hade öppet mål och grejer tusen gånger, men bolljäkeln ville inte in, så det blev bara 1-0. men vi vann ju iallafall. vi blev då 4:a i gruppen, av 6 lag x) hahah. men vi hade alltså gått vidare.
på kvällen var det disco, och då gick typ hela laget dit, förutom jag, julia m, emelie l, emelie j ah, men det var vi tror jag. fast sen kom det några fler. vi hade vårat lilla disco med emelie l's högtalare, vi diggade hannah montana x) aha, sen dansade julia l och emelie j för oss :D

söndag:
vi mötte ljusdal, för dom var 1:a i gruppen, dom vann med 0-4.. men jaja, då spelade vi senare om tredje fjärde mot korskrogen. först gjorde vi ett mål, sen gjorde dom ett mål, och direkt efter ett till. då blev jag skitsur,  men sen fick vi in ett till mål vi med! :D sen var matchen slut... då blev det straffar.. gud, det är så spännande. men vi vann iallafall! :D med 1 eller 2 straffar :) jätte bra och kul :D blev alltså trea i cupen!

väldigt tråkigt inlägg, men snart kommer bilderna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback