emilia tha serious guy

shhhhhhhhhhh... top secret!

vet ni inte hur många gånger jag har tänkt på att börja skriva seriöst i min blogg??? (ops. den där meningen blev inkorrekt...he) aja. men ändåå. min blogg vill visst inte bli seriös. har nog sagt åt den många gånger skaru veta. men icke sa nicke. eller okej. kanske inte är bloggens fel. men mina fingrar bah *knapperi knapperi* så skriver dom en massa tok som är totally ointressant att läsa. så ointressant att man får ont i ögona tieeep. sen så får man t.o.m kommentarer på skolan. bah "DRYYGOOOOO I BLOGGENVAAA?". man bah då, hehe. ops. ne. vadå? aldrig?
såpp. då var även det uträtt. ni kan alltså sluta hoppas på att jag ska börja skriva nåt vettigt här.

om nån nu mitt upp i allt detta seriöspratande undrar vad jag ska göra nu kan jag kort och enkelt svara på den frågan.. vet inte!
ska jag svara lite längre och bättre formulerat (?) JO JUSTE. HAHAHAHHAHA. igår på fysikprovet vettö! då hade ju ulf den enen gjort provet då, skrive frågorna själv. så hade han typ skrive "om du åker till eon arena för att kolla när timrå spelar hockey (?) o.s.v" HAHAHHAHAAH. jag började asgarva mitt upp i provet då va. karin bah "MEN VA ÄRE??? :D :D :D" så berätta man ju. men inte tyckte hon det var kult. så då berättade man för issa efter provet. tjoho sa mamma. ne. vet ja inte alls om na gjorde. men ändå. issa fatta inte. skrattade ändå. jag bah såg på na att hon inte fattade, att hon skrattade för att spela med. så då berättade jag vad han menade. då börja hon också asgarva. för erkänn. DET var kult? HAHA. JAAA!
okej. nurå. juste. svaret på frågan. jo, jag borde pyssla lite. men har en känsla av att det inte kommer hända. men ska försöka ta mej in i rummet och börja med det.
så nu vet ni det också.

ännu ett seriöst inlägg. heheheheh. skojsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback