festen.

hejsanhoppsan!

igår var det ju julfest eller vad man ska säga med skolan, 7-9 var det som fick vara med ;) skulle sluta 15.30. men kände inte för't. haha, närå. eller jo. men kände typ att jag inte skulle hinna m.m så ah, jag slutade 14.00. skönt det! alltså vi fick ju. typ hela klassen gjorde det, två st som var kvar.. eh.

men iallafall, när jag kom hem fixade jag mej, duschade, bytte om, sminkade mej och sådärdå. har dock ingen bild på hur jag såg ut, sen var det inget speciellt.. men ah. ska ha samma på jul tror jag, så ni får väl se det då :)

när man kom dit var det bara några som dansade, så då gjorde jag inte så mycket, fast bara ett tag. för sen började det blir fler och fler som dansade, så då gjorde man ju det själv också! sen strulade musiken också, det var lite jobbigt. men efter ett tag fick dom igång den igen! :D
fast en sak som var dålig... SÄMST MUSIIIIIK!!
det blev bättre mot slutet iallafall, tur det. dom spelade bara fjortismusik som inte alls är kul att dansa till. wohoo. men ah, ibland kom det skojiga låtar som man kunde dansa till och dom flesta kunde sjunga med i. sånt gillar vi!
jaru.. hoppade väl typ hela kvällen. så lagomt trött man blev. och törstig. och ont i vaderna. och ont i fötterna. och varm. och omysig.
men japp, det var riktigt kult må jag säga! det var lite tråkigt att det var några som drog hem vid 21.00.. ehehehe.
men det var faktiskt ganska många kvar till 22.00. så ah, det var riktigt kalas. en lyckad kväll helt enkelt! :D

sen for man hem och duscha sådärdå, sen bar det av till agnes tillsammans med issa. och där väntade en stooooooor, dyyyyyyyr och god pizza!
somnade typ på en gång. jag iallafall. men man var ju trött. eheh. idag så har vi spelat spel.. haha! agnes var sämst på det :) men det var skojigt.

ikväll blir det träning, sen ska jag nog umgåsas med julia, issa, erik och agnes. sen sleepar jag hos jullan! det blir skitskoj det.

tyvärr ingen bild. drygt inlägg. men sånt är livet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback