första betygen

har inte skrivit så mycket idag för först var jag med isabelle, sen klädde jag och la familla granen och sånt, sen nu är jag inte på humör. satt.

men iallafall är det ju jullov nu! något skönt. tog i och för sig jullov förra veckan, förutom att jag gick till skolan då. men haha. gjorde en uppgift på matten idag. igår råkade typ alla komma försent till egen studietid. jag trodde i och för sig jag kom i rätt tid, men kollade inte. så ops. sen gjorde jag en uppgift på matten idag. och alla bara satt i storklassrummet i sofforna idag på egenstudietid. ah. så det var inte direkt nån i klassen som jobbade så bra dom senaste dagarna..

men iallafall så fick man ju betygen idag. hade fyra mvg, två g och resten vg. är nöjd ja! förutom att jag bara fick g i idrott. antar att det är för att jag har littan svårt att lyssna. pratar gärna på jag också vettu. med mina vänner. om annat. mycket intressantare. men sen så är det väl mer saker också. men det beror nog delvis på det.. jag som ville ha vg. bajs på lotta! ;p
sen fick jag g i slöjd också. men där.. förtjänar jag knappt g xD HAHAHAH. svettband ya know. jajemen.

så nu vet ni mina betyg också. inte speciellt hemliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback