haha. skitkult!

hallå!

hahaha. igår hade jag askul tillsammans med frida bby!♥ vi bytte ju som sagt julklappar, lägger upp bilder i ett senare inlägg.

men iallafall så satt vi vid datorn. ovanligt kan man ju säga.. ;) vi satt vid datorn uppe, och alla i deras familj har olika användare på den datorn. eller inloggningar, vad man nu ska kalla det. så var vi ju inne på fridas, men så var det nån som skrev på msn hela tiden. asstörigt. så då gick vi in på wilmas. (buus) för det var på hennes msn dom skrev. wilma satt nere med en annan dator och var inloggad på msn där. så vi såg allt hon skrev och det dom andra skrev till henne. hahahah. skitkult! så skrev hon med emma. hennes kompis. frida bah "lavjoo!" från wilmas msn till emma. emma fattade inte och wilma märkte inte att vi hade skrivit det. hahahahahah! sen så bytte frida namn på wilmas msn.. elaking! hon bytte till "jag är en tönt" HAHAHAHHA. wilma märkte ingenting så hon skrev på som vanligt.
så chattade hon med agnes också, ni vet tönt agnes. haha. närå.<3 men min kompis agnes ya knoow? agnes var fadder åt wilma på runsvik, så dom skrev lite om det. så då såg vi allt dom skrev och så skrev vi lite till agnes från wilmas och sådär.
sen hör vi hur wilma kommer upp för trappan, då skyndar vi oss att byta till fridas användare. vi hann precis, och så när wilma kom upp var det en oseriös fjortisbild på agnes på facebook uppe, hon hade satt en röd grej på näsan, som fjortisarna gör ni vet.

så wilma bah:
vem är det där?
frida: agnes.
wilma: vilken agnes?
jag: AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH.
frida: emilias kompis.
jag: AHAHHAHA.
wilma: jaha. jag chattar med hon på msn nu.
jag: AHHAHAH. jaha.... HAHAHAHAHAH.

sen sätter sig wilma i soffan där uppe, typ bredvid oss med datorn och fortsätter skriva till agnes. hon skrev "emilia och frida visade en bild på dej på facebook med röd mule".
hahaha :(<3 så skrev agnes att hon ville ge oss ett kok stryk.

så säger wilma: hon sa att hon ville ge er stryk.
jag: HAHAHAH. jaaaaaaaha... jaja. HAHAHHA. taskigt då.. HAHAHHA.

så fortsatte det sådär. men tillslut kom wilma på oss för när vi skrev blev det blå text men när wilma skrev var det svart.. skitkonstigt eftersom båda skrev från hennes msn? men aja. askult!

säkert tråkigt inlägg. men ville dela med mej av kvällens roligheter.

sen fick jag och frida varsin tattoooo! eller ah, det var ju fridas. men när frida skulle sätta på min så glömde vi ta av plasten, så den fastnade på plasten. HAHAHAHHA. vilka skills man har.
men då fick jag en ny!♥

häftig va? hahaha. kul man var. nej. behövde inte alls använda google.se/translate för att ta reda på vad det betyder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback