jag äger en b:ig blogg.

hallåhallå!

har haft iallafall minst tre nya besökare idag som har lämnat en kommentar också, jättetrevligt det må jag säga! hoppas ni stannar ;) haha...
men min blogg ser jätte b ut om man jämför med andras. lite mindre kult kanske. menmen.

var i kyrkan förut med mamma, pappa och jennifer. haha. var tvingad eftersom jag ska konfirmera mej. det sög. men jag och jennifer lyckades ju fnittra oss igenom alltet. haha. det var riktigt skoj!

sen när man kom hem var det julskinka som stod på bordet och väntade på oss. mumsigt! börjar kännas lite som att julen är imorgon nu. kommer nog aldrig kunna somna.. haha. så typiskt mej.
men innan jag lägger mej måste jag plocka undan lite smått på rummet också.. sen så. men kommer bara tänka på alla julklapparna, så det känns som att det kommer ta ett tag innan min kropp tar natt. hahaha. fin mening man fick till där hurrudu! men samtidigt så är jag väldigt trött, så vi får väl la se.

enochenhalvtimme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback