julafton 2010

haha, oj, har haft rätt många besökare fastän det är julafton!♥

men hoppas ni haft en bra jul, det har jag!

fick bra julklappar och ska visa er nån annan dag. några kommer nog upp imorgon :D men orkar tyvärr inte idag.. men då blir det väl lite spännande? ;)

kan säga att jag fick nånting till kameran, som kan ha lite betydelse för bloggen, så det kan komma upp mer bilder.. outfit bilder. vad kan jag mena..? ;) lovar att jag visar er imorgon!

ska även kika på lite saker jag kan beställa till kameran imorgon, vill ha lite saker. så får se om det blir nåt :)
men fyller ju år snart jag också, så kanske väntar med att beställa vissa saker! :) 15 blir man ju då.

men ni får ha en fortsatt mysig julaftonskväll, och kika in på bloggen imorgon :)


Kommentarer
Postat av: liza

sv; hehe okeej, mysigt! :D

2010-12-25 @ 11:20:34
URL: http://lizaberisha.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback