lite om livet

hejpåerpeople!

alltså.. jag får littan hets, men mitt photshop dampar. ofc. väntat sig nåt annat? emilia med oturen. så ah. får försöka fråga pappa ikväll, men nånting säger mej att inte han heller kommer veta hur vi ska lösa't. så då blir det väl att återgå till picnik. oj vad det känns kult!

men that's life. säger jag nu. JÄVLA SKIIIT!! *cry* säger jag när det händer. ehe.
men just därför blir det lite dåligt med bilder för tillfället. igen. ops. men jag lovar, jag ska försöka lösa det.

julen bara närmare sig allt mer och mer. det är gal1 hur 7kt snabbt det går. tycker inte ni det folk1? ehe. ska sluta.
H4H4H3H3H0H0.

iallafall, så är ju julen här nu. typ iallafall. och det känns.. inte sådär superbra. alltså, jag vill ju att den ska komma NUUU. hata skooolan. men jag känner mej bara så oförberedd. så nu ska jag förbereda mej littan granna, tejp pyssla och städa rummet.
sen måste även systras rum städas.. bÅring.
men på måndag skulle nog isapel pyssla littan med mej, det blir kult dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback