ny badrumsmatta.

haha, hallå i stugan!

har ni nån julstämning då? :) snart är det dagen för julafton! sjukt alltså, undra hur många gånger jag har nämnt ordet sjukt i bloggen den senaste månaden? ah. vi kan ju räkna.

var ju hos farmor, fikade lite och så fick man ju umgåsas med nora och alice en stund, mina kära kusiner. sen fick vi julklappar av farmor.♥ dock så öppnas ju dom på julafton då, alltså i övermorgon (!!). värsta spännande. har inte en aning om vad det är i det ena paketet. men i det andra kan jag ju gissa.. ;) hahaha.

frida är på väg hem nu, så snart vandrar man mot fridas house. där blir det ju som sagt paketöppning. sen sover jag över där och får gå hem hyffsat tidigt imorgon för att hinna med mej. slå in julklapparna och så. sen var det nåt mer, som jag har glömt :) ops.

btw. så har vi en ny badrumsmatta om ni undrar. tänkte att jag kunde visa er eftersom den var lite smått gullig sådär då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback