photoshop, my love!

hej alla barn nu är det barnprogram..

..hiihih, nejelle! men har roliga saker att berätta endå. roligare än det t.o.m! mycket roligare! :)))) hihi. är helt ♥♥♥♥♥
men alltså.. åh! JAG HAR PHOTOSHOP! t.o.m ett nyare! tänka sig så skojigt! hihi. men det är på engelska, sen är man ju dålig i't med. så det tar väl ett tag innan man lär sig. men nu har jag det iallafall! så då är man glader vill jag lova :)
hihihi, min kärlek!♥
imorgon, fast ne. hinner inte imorgon :/ men ah, nån dag i veckan blir det iallafall till att fota och sen försöka sig på en ny header. för nu är det ju viiinter, och min header är ju något höstig. så, det är så det får bli :) vet att ni myser..
sen.. shhhhh... men tror att jag ska få ett stativ i julklapp.. *hoppas* men bara tror. isåfall, fatta mycket bilder. ÅH VAD SKOOOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback