rubrik

hej på er!

nu kan man säkert läsa i massa bloggar att alla ska springa hit och dit på mellandagsrean! men jag vettu, jag ska inte dit jag heller. känns bara onödigt. få trängas och stå i kö i tusen år. men kanske blir att jag åker dit ändå nån snabbis, för mamma skulle kanske köpa en platt tv. beror väl på vad hon känner för. om hon ska det följer jag med, för jag vill ha lite kamerasaker ;)

men iallafall, vad ska jag göra idag då? jo, jag ska nog ta lite mer bilder på julklapparna så jag kan visa er, men ska nog även ta lite andra bilder! hihi. skoooooj!

men nu ska jag nog fixa mej, typ borsta tänderna och ta på mej nåt vettigt. sen ska jag orka ta hit hårddisken så jag kan lägga in lite bilder ;) hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback