sista julklappshandlingen för i år!

hej! :)

ställde klockan på 8.15 idag. för jag och sandra skulle till birsta, och vi ville vara där när dom öppnade, klockan 10.00. så ah, ställde klockan lite tidigare än jag behövde gå upp. och det var ju bra. för när klockan ringde tänkte jag först att det var mammas? haha. måste ha drömt. men sen snoozade jag. när klockan ringde än en gång blev jag sur och sket i allt så jag stängde av den. alarmet alltså. hahaha. så kom sandra 8.40 och sa att jag borde gå upp. sen klockan 9.00 kom na och sa att vi skulle fara om en halvtimma. då bah tjollahoo! så steg upp dårå.. trött man var! haha.

men var som sagt på birsta med sandra idag då. mysigt!♥ vi köpte dom sista julklapparna men fikade även på waynes.

sen har jag slagit in julklapparna. men har fortfarande fem stycken kvar ungefär.. men tar det imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback