ska ut och promenera jag!

hej mina trogna små läsare!

inte har man varit gullig att uppdatera heller när statistiken har stigit och ni har blivit fler. skärpning!

liten bild det där hurrudu.. haha! men nu ska man ut och ta en promenix med julia och tha dog! på med jackan och skockerna så är man redo sen! blir ju ingen träning förns den 12/1-11 typ ju. satt man får väl hålla igång.. ;) haha!

 

fick nyss ett sms av julia där hon tyckte jag skulle gå ut och möta na, för hon kommer nu. jag bah "men jag bloggar ju!" så då tog dom en littan omväg och for till julias mormor först ;) allt för er kära readers. närå.

 

men ikväll ska jag iallafall tvinga mej själv att lägga upp en bild på halsduken och på lite fler julklappar som jag lovade att jag skulle göra för två dagar sen! så titta in ikväll, då är den lite nyare bilder in tha blogg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback