skoterköraN

hej på er! ;)

igår var man ju med jenny och agnes, blev inte mycket gjort vill jag lova, men det var väl kanske lite små mys sådär ändå! sen så vid 11.00 kanske klockan var så traskade jag och agnes hem till mej. vi gjorde väl inte speciellt mycket här heller. satt vid facebook och myste till fjortisar. he-he. sen fick vi lite skrattanfall till gamla kommentarer. hahahha. skitkul! hon for hem vid 1.00 kanske. sen blev det väl sängen för mej.

idag så hade jag fotbollsträning, var väl inte sådär vidare jätte pepp på det. hehehe. snorade och snörvlade mej igenom hela träningen. när man kom hem så satt man vid datorn då. sen så har man åkt massa skoter med frida bebis också! haha. kult kult! så skulle jag testa köra också... mm.
mys.
först bah *gasa, släpp gas, gasa, släpp gas* så vi ryckte hela tiden. hahahahah. askul.
sen frida bah "oj.... vad ryckigt du körde. testa gasa lite jämnare"
sagt och gjort. det gick. men då gasa jag så in i helvete. haha. närå. men jag körde ganska snabbt. x)
så då sa frida "...testa kör dit bort. men saktare. lungt och fint"
HAHAHAHHAHA.<3

men det var mys :) får se vad jag ska göra ikväll. är ju andra advent så ska minsann fika lussebullar. jag gör det själv om ingen vill göra't med mä ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback