slappt hära

hej :)

idag var det bad på idrotten. det är det värsta jag vet. värsta idrotten alltså. ååååh. fyy. men det var lite tur, för lotta mådde dåligt, det var inte tur. tur för mej. men inte för henne. för då var hon i omklädningrummet och kom och tittade till oss ibland bara, så vi hade typ fritt :D hehehe.

annars har det väl inte varit så mycket på skolan. inge jobbigt alls. hehe. vi kom försent till matten.... för det var ju som sagt bad innan, och då måste man ju duscha och schamponera håret men även balsamera och grejs. sen så finns det tre speglar. och ah. men ulf bidde inte sur ändå satt! sen så jobbar jag med issa. kanske inte blev så mycket gjort, men vi gjorde några uppgifter iallafall :)
sen hela so lektionen pratade vi bort, nyheter och sånt. och svenskan var det lästimme. på biologin fick vi sluta en kvart tidigare, och på den korta lektionen vi hade fick vi plugga till provet vi ska ha. många som gjorde det.. och sista timmen var det elevensval då jag har läxläsning. spelade kort och kollade på filmer på youtube x) hehehe :D
plus att det var sista fredagen idag innan jullovet! tjohooo.

träning sen. efter den vet jag inte. bajsa kanske. nämen. se grey's eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback