tar igen det jag inte berättat.

jamen okejrå!

ska berätta vad jag gjorde i förrgår och igår, eftersom jag inte har uppdaterat. blir vällan ett tråkigt inlägg utan bilder då. men har man lovat så har man! ;)

iallafall så var jag, issa, agnes och julia hos erik i fredags. där såg vi film. nån om rödluvan. den sög. hahaha, så ful xD sen såg vi även littan på greveholm och myste åt folk på fejjan. lyssnade på musik gjorde man jö med. men ja. det var skojsigt.
sen sov jag hos julia, vi fortsatte titta på greveholm och somnade vid 2.00. vi sov, sov och sov tills klockan blev 11.45 eller nåt. asnice.

igår var det ju match, mötte granlo. lite arg jag var eller. först blev det 0-3. sen tog vi igen så blev det 2-3. man bah yes, nu vinner vi. men icke. det slutade typ 3-7 eller nåt. typ alla hade damp och slutade kämpa i slutet xp bra det.

igår sov jag och agnes hos issa. vi gjorde en kladdkaka utan recept. den blev stenhård :D hahahahah. duktigt. men den smakade iallafall kladdkaka. det var mysigt det!

och idag har jag fixat header då och pysslat. ska fortsätta pyssla snart, för det är ju jul, verkligen snart! så måste få klart allting. sen så ska jag nog se julkalendern, dom avsnitt jag missat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback