kult med läxor och prov

eyyo!

skippar träningen idag, tyvärr. vill verkligen träna. men det är väl bara att stå i dom sista veckorna. vill inte faila på nåt prov nu när betygen ska sättas.. sen så började lill-magen min bråka mä me! blir så irriterad. bah käfta emot hela tin. jobbig ene -.- så lika bra att va hemmrå. plugga på!

kan dock inte säga att det går sådär superbra med pluggandet. men det händer ju lite emellanåt iallafall. och bra är väl det. jag börjar bli jävligt skolless nu, så man kan inte förvänta sig så mycket. helt ärligt. jag gör allt sista dagen nu. engelskan, som var tills idag gjorde jag på skolan. fick värsta damp. för vissa ska få ha provet imorgon medan vi fick ha't idag -.- så då kan ju dom träna en dag till..! men ah. nu när jag gjort provet och insåg att jag inte kunde tränat mer påre, så är jag glad att jag gjorde det idag. är det nåt jag får fel på nu så är det ett slarvfel eller att jag inte kunde, satt. ah. det gick väl helt okej på det tror jag.
värsta slapp dag idag på skolan kan jag ju tala om! massa från klassen som var borta! ;) sen hade man bara en lektion, och det var engelskaprovet. såatteh. inget att klaga på direkt. vi julpysslade till nån julmarknad vi ska ha. men gav upp halv tio. så hade rast till typ 12.55. haha. slappt!

men nu blire plugga av hela kvällen, ska försöka gå igenom lite franska glosor, sen blir det franska texter men även liten annat skit i franskan ;) och tre sidor so. men jag finns på mobilen iallafall :D var gärna social m mä! låter väldigt fjortis nu, eller som en störande unge. typ "hej :)) va gör alla? :))<333" -.- HAHA. men neeeeeeee. jag tycker bara det är tråkigt och vill ha nån att samtala med. okok? adjöken!


passar ju bra till inlägget ;) vill ju bajsa på läxorna satt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback