älskar't!

hej och oj vilket kanonväder!!

imorse vaknade jag vid klockan 10.00 kanske. hade ont i halsen ._. döööö hals, dööö! jag gjorde väl ingenting egentligen. åt frukost. sen.. nada. på riktigt alltså. satt typ inte ens ute i solen. mådde inge vidare. huvudet värkte och halsen med. asså, vad gjorde jag? pillade väl mej i naveln eller nåt annat skojjsigt. JUSTE! vid klockan 11.00 gick jag till jenny, och kollade på hennes små bebisar, polly, kaninen hennes har ju fått kaninungar :D och ojjj så söt dom var! bilder kmr tyvärr inte än på ett tag.. men håll ut :) och jag fick åre choklad av jenny för att jag var kaninvakt, tack så mkt!♥

efter jag varit där gick jag hem och fortsatte med mina roliga sysslor - pilla mej i naveln.
men vid klockan 14.00 sket jag i den förbajsiga förkylningen som frida gett mej♥ så då gick jag ut och solade :) men jäklars vad varmt de var! solen var knappt framme. och det var ju 30-35°C. KLAGAR INTE! men jag dog lite. så jag gick och badade med pappa, ludde och jenny :) asskönt i vattnet!
sen gick jag upp och solade lite mer och så, jag badade några gånger oxå :p sen for jag och pappa på dannes och köpte mjukglass! :D

gottigt! men kladdigt :p sen vart det ju littan svårt när man skulle ta kort på glassen mitt upp i allt oxå, pappa höll i ludde och sin glass, så inte kunde han hjälpa mej heller ;) och glassen smälte som bara den, men ja, det blev ju en liten bild iaf ^^ det är polkaströssel och vitchoklad :)

vid klockan 18.00 eller 19.00 kom noras lag och badade här i tjärn igen ;) ingela och hasse åt middag här :) det blidde lax och potatis, sen åt vi ost och kex och melon typ :p

efter jag hade ätit så gick jag ner och badade med jenny, och då var väl klockan 20.00. det var asvarmt och skönt i vattnet, jah badade rätt länge :) mellan 15-30 minuter :) och jag gick inte upp för att jag frös, utan för att det vae så mycket folk där nere som badade :p

nu sitter jag här ute på altan med datorn i knät och bara myser :) har bara shorts o linne på mej! de är 25°C ute nu! 21.30! ååh vad skönt :D jag som tänkte lägga mej tidigt ikväll så jag blir frisk. men nä, tror inte jag vill det. för hur ofta är det såhär varma kvällar? just de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback