apa

såhär tycker jag om min mage:
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPAAAAAAAAAAAA"

alltså apa. inte appa. fast det står appa. så menar jag apa.

aaaaaaaaaaaaaaa-p-aaaaaaaa*

 

jao, så det blir ingen träning för mej idag. och nu kommer alla bara "MEN DU ÄR JU BARA LAAAT!". but nope. så är det inte. inte idag. för idag ville jag träna, och träffa julia. och träna. men inte min mage, som ville vara apig hela dagen idag. så då blev det ju såhära då. att jag inte kan träna. eller kan och kan. men kul och lätt och roligt och easy och allt om man har ont i magen? skulle inte tro det va!!

 

men på måndag, då fan ska magen va top notch. så då blir det träning! happ. det var det jag hade att säga förtillfället, ska sitta lite mer vid datorn nu, för håller på med en grej. sen blir det nog fortsätta pyssla. hoppas jag, för det vill väl magen allt? pusspuss på er alltså. inte på magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback