dagen i massa text!

hallåja!

idag så har jag badat i tjärn, hade inte gjort det på aslänge tror jag. pappa, sarahs pappa och jennys pappa har satt upp en flytbrygga där, så såg den för första gången, dom hade också röjt där så det var mycket mer öppet, och så var det en bänk :) badade med jenny, sandra, simon, fredrik och hans kompis. lekte med bönan 8) hehe, det är en kudde. alltså en "badleksak". vad ska man säga? men en madrass. typ. och så tappade jag den, i kanske.. 3 sekunder. på riktigt!! då börjar det blåsa, och då far ju den iväg, och så simmar jag efter den som en galning och ba "SANDRAAA! TA DEN" men hon ville inte ta den. så då försvann den iväg till vassen. så då tog jag, sandra och simon båten och hämtade den ;D och gissa vad som bodde under båten? ;) en massa smågrodor! sööta!

när jag kom upp så kollade jag på fridas kaninungar, hennes kanin puma har också blivit mamma :D för 925647272574 gången♥ dom var såååååååå små. gud vad söt dom var! och typ 3 stycken av fridas kaninungar kissade på mej x) haha <3
sen gick jag och frida till jenny, då kissade 2 stycken av hennes bebisar också på mej! kisskisskiss.
efter det gick jag och frida till hennes farfars sommarfår. hihi, söta♥

gammal bild tagen med mobilkameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback