dagen

hallåjah!

idag har man suttit vid datorn igen 8) hehe, men efter middagen fick jag toooookont i magen. aj och oj. kanske är gluten eller nåt sånt? skulle typ ringa till doktorn imorgon, så ska väl vi typ be om att få göra tester eller nåt. måste man inte ta typ blodprov då? :s jag som har blivit spruträdd. uscha! menmen, får väl se hur det är då.

men ah, jag tog en varmdusch dårå, eftersom jag hade ont i magen, och värmen lindrar väl smärtan eller nåt. det gör iallafall mindre ont :) så då stod jag där och duschade ett tag ;) sen så blev det bättre, så då for jag på fotbollsträning, det var kul och inte så jätte jobbigt idag :) den var bara 1 timme. kunde ha varit 1 timme och 30 minuter tycker jag allt ;p haha, på slutet spelade vi match med en verkligen mini mini boll, hahahah, askul :D

efter träningen så kollade jag lite på matchen som p 95/96 spelade mot damerna. självklart hejade jag på damerna! frida baby spelade ju <3<3<33<3<3 fast såg inte så mycket, busade mest :D haha! men det blev tydligen 5-5 iallafall, rätt bra det.

nu blir det till att sortera lite mer bilder, sen så kanske jag ska ta och mumsa på lite glass också :D hehe.

bilderna är tagen för några dagar sen :D


Kommentarer
Postat av: fridabergluund

loooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeyouuuubebyyyy

2010-07-28 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback