eclipse!

nu har man alltså sett eclipse!

först kom jag frida och ebba till bion då, och dom hade gjort om (!?). what, alla vi ba "HEHEHEHEEE". och så visste vi inte vart vi skulle köpa biljetter. men det löste sig! på riktigt alltså! vi lyckades köpa biljetter!!
amen, sen var vi helt borta ännu mer. och när vi satt där inne i biosalongen fick jag typ nån fnissatack? och aaah.
hursomhelst så var filmen bra..! kändes inte som den var över 2 timmar! den får deffenitivt 5 av 5 toasters! kalas det. men kan inte säga vilken av alla twilight filmerna som var bäst, då jag tycker alla har varit lika bra! man vill ju bara se fjärde filmen nu ;) men får väl hålla ut då..
förresten så drack jag upp en hel mer (inte så stor) och en hel mellan popcorn. gjorde det när det typ var 1 timma kvar av filmen x) haha! och frida hade inte ens ätit halva! så då började jag äta från hennes x) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback