gatufesten

häloja!

idag vart det gatufesten! jag cyklade till julia vid klockan 13.30. duktig flicka, jag menar, jag cyklade ju! eller ja, okej, hade inget val, men ändå ;) sen tog vi 14.15 bussen in till stan, och när vi var i stan mös vi. hehe. nejmen, vi strosade runt på in och så. julia köpte sig en klänning och ett par örhängen, båda sakerna var på rea. (alltså inte båda örhängena, HAHA. jo. men klänningen oxå..) sen kikade vi runt på vad det fanns för karuseller och så ;) vi köpte oss en hamburgare också.
vid strax efter klockan 16.00 kom lill fridisen. då åkte vi karuseller, först åkte vi en som själva karusellen går runt-runt, och den saken man sitter i går upp och ner. haha, rätt kul ändå ;) jag satt och asgarvade hela tin! sen åkte jag och frida en där själva karusellen snurrar och den man sitter i snurrar oxå, linnea, madde och nån pojk (hahah) satt oxå med oss där, den är askul! man blir faktiskt inte så jätte yr. förra året åkte jag den karusellen kanske 4 gånger :p
sen har vi inte gjort så mycket, bara gått runt :p men det har vareitkul ändå :)
alldeles innan jag och julia skulle till bussen gick jag in på ur&penn och köpte mej ett armband och två berlocker :) det var rea! (NÄHÄÄÄÄÄ?)

armbandet. hjärtat satt på ;)

ena berlocken, det är en bandspelare, tror jag, heheheh.

och den andra berlocken, en döskalle. för att man skulle se att de va en döskalle, lite iaf, så var jag tvungen att ändra ljuset rätt mycket, därför som jag ser likblek ut. på riktigt!!

det dåliga med dagen var att jag hade ont i halsen :/ aphals. menmen. sånt är livet. nu myser jag här i sängen, med datorn i knät, ska läsa lite bloggar. och ah, kmr väl sitta vid datorn resten av kvällen, sen blire väl soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback