grattis

Grattis världens bästa

pappa!

idag har jag inte heller gjort någonting typ, haha. solat lite, tagit mej ett dopp i tjärn och dampat lite på mitt käre dataspel som har spelats på dyngdatorn! slappt. skönt. för imorgon ska nog jag och juliaaaaa hitta på någonting. och då blir det väl full fart och kalasit med mycke skratt skulle jag väl kunna tro. mysigt det.

ikväll kommer väl det lite gäster hit. notera lite. sen blir det fotbollsträning också. orkar.inte. lattjej_96. men okej, det får gå. snart är det ju ljusdal, så får väl att stå i.
efter träningen blir det väl till att duscha och lite fix bara. tänkte nog slänga upp en dagens outfit också. men bilderna är på kameran, och orkar inte ladda över ;) så får ta det sen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice bild på födelsedagspappan....

TACK å BOCK

Puss /// Far

2010-07-19 @ 20:27:39
Postat av: julia

stolt karl! de va nog han som va mest taggad på att bowla! hehe :) gillar håkan ja!

2010-07-19 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback