här ska det vara en rubrik ja

hejhej!

bildlösa inlägg idag - tyvärr. fast jag sitter vid datorn hela tin, så har jag ingen lust alls att redigera bilder, men sånna dagar finns ju också, och det får vi väl allt ta och leva med ;)

nyss kom mamma hem med tabletterna, så har käkat upp en nu :p och oj vad jag hoppashoppashoppas att dom hjälper! och det får dom allt göra, för idag ska ju mammie o pappie på gatufesten, likaså sandra, dom med körkort i familjen vill säga! så.. om jag nu skulle få ont i magen när jag är hos hanne, vad gör jag då? hm, bra fråga. dör. kanske? julia och hanne får väl pyssla om mej isåfall ;) hehe. lätt att säga nu, svårt när det händer. då jag bara vill försvinna genom marken, som om de skulle hjälpa, men så är det iallafall..

mamma ska alldeles strax göra middag - gröt. HEHE. men mamma och pappa ska äta på stan, sandra på spice, och jonas, bra fråga ;p sen så fick väl jag haaaaalvt välja vad jag ville äta, av det vi hade hemma då. hm, valde gröt, inte för att det är gott, utan mer för det är väl hyffsat för magen. ah.

sen efter jag äte, så märker vi väl hur lillmagen mår. och så ska jag packa, och måste fixa naglarna lite. sen bär det väl av till hanne. uppdaterar antagligen imorrn. pusspuss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback