intresseklubben antecknar..

heyYYyyYY.

idag vill jag leka med julia, men inte min mage. (tänkte skriva doktor.. HEHE) men menade ju såklart att jag måste nog ta en sväng till doktorn nån dag igen, apa. hatar det. menmen, vill jag ha en normal mage så. hehe. jag skulle kunna skriva en hel klagosång om den.

men klev upp HALV ELVA idag!!!!! bara för att gå ut med ludde, och så kommer mamma hem 30 minuter senare. kalas.. -.- sen kunde man såklart inte somna om, på grund av magen menar jag då.. jag var döhungrig, hade ju inte ätit på mer än 12 timmar. så, gick upp och åt. men den gjorde fortfarande ont. känner mej fortfarande hungrig, men när man äter så bah *SPYKÄNSLAAAAAAAAAAAAAAAAA!* för då är man plötsligt inte hungrig. hehe, gud, jag ser verkligen era *CAREFAAACEEE*.

ikväll är det träning, får väl se vad magen tycker om det förslaget. men det är ju några timmar kvar, så det går nog ;) förresten, såg klart hela första rosa filmen igår, så la mej klockan 3.00 ;p
men ah, tror jag ska pyssla nu, är lite småsugen på det ;p hehe :D

och jag ska fixa en ny header..

....när jag orkar. och när den dagen kommer, ah, det får vi se. men inte är det idag iallafall. och så håller jag på med en header ikväll ;ppPPPpppPPpppPPpp

oredigerad bild ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback