jag anväder photoshop..

det var nån som undrade vad jag använder för program när jag redigerar, och då kan jag kort svara att jag använder ett väldigt gammalt photoshop ^^ photoshop 7.0 nämligen ;) kan heller inte sådär jätte mycket, men det duger, så, nu vet du! :D

jag hade beställt ett par leggins och ett armband från H&M, det var rea vettu, så snåla jag snålade på :D hehehe. och idag så skulle mamma hämta ut paketet. och när jag öppnar det så är inte mina leggins där :( dom ska komma i slutet på juli.. så jaja, och mitt armband? hm, ja, istället fick jag ett halsband som jag inte alls hade beställt.. men ska behålla halsbandet och beställa om armbandet ;) ni får bilder på det när det kommer, halsbandet som jag fick hem ser ut såhär:

det är alltså en spegel på en silverkedja. och det är en riktig spegel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback